آدرس:

کرج، بلوار باغستان به سمت میانجاده، بعد از دانشگاه رسام، نرسیده به بن بست مهر، ساختمان حمید، طبقه 5، واحد 9 

تلفن:

02634575903 - 09301491926

از پایگاه خبری تا موسسه فرهنگی هنری

از پایگاه خبری تا موسسه فرهنگی هنری

 

پایگاه خبری دیده بان البرز دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با کادری مجرب و با سابقه از سال 1399 فعالیت خود را به صورت رسمی از طریق تولید و انعکاس اخبار در سایت خبری دیده بان البرز آغاز کرد.

 

این در حالی است که عوامل این مجموعه سال های بسیاری در عرصه تولیدات رسانه ای از قبیل فیلم، عکس، نویسندگی و خبر فعالیت می کردند و پیش از افتتاح مجموعه با ارگان های دولتی همکاری داشته اند اما به دلیل مشکلات متعدد، تصمیم به خروج از مجموعه های مذکور گرفتند و فعالیت گروهی و خانوادگی خود را آغاز کردند.

 

به گفته مدیرمسئول این رسانه، سال 1401 و پس از درخشش در عرصه های رسانه ای و فرهنگی، جشنواره ها و کسب رتبه های پی در پی استانی و کشوری، تیم دیده بان البرز اقدام به کسب مجوز موسسه فرهنگی هنری کرد.

 

آذر ماه 1402 مجوز موسسه فرهنگی هنری دیده بان البرز مانا صادر و پایگاه خبری دیده بان البرز به یکی از زیرمجموعه های این موسسه تبدیل شد و این تیم فعالیت های خود را به صورت گسترده تر آغاز کرد.

 

مدیرعامل، دو نفر عضو اصلی هیات مدیره، بازرس، مدیر داخلی، تدوینگر، خبرنگار، طراح، گرافیست، طراح لوگو، موشن دیزاینر، تصویربردار، عکاس، هلی شات کار، کارگردان، گوینده، نویسنده، بازاریاب و … اعضای اصلی این مجموعه هستند.

 

یکی از محاسن این موسسه فرهنگی، حضور افراد یک خانواده به عنوان کادر اصلی در محیط کار است و دیگر نیروها به صورت پروژه ای و پاره وقت در دفتر کار یا پروژه حاضر می شوند و وظایف محوله را به خوبی و ظرافت انجام می دهند.

 

طبق مفاد اساسنامه موسسه، مواردی همچون آموزش خصوصی و عمومی، ویراستاری، چاپ و نشر کتاب، برگزاری همایش و سمینار، تولید فیلم، موشن گرافیک، تیزر، مستند و …، برگزاری جشنواره و اقداماتی از این دست می تواند در این مجموعه انجام شود.

 

لازم به ذکر است آموزشگاه سینمایی دیگر زیرمجموعه این موسسه است که در شرف اخذ مجوز قرار دارد و اقدام به آموزش رشته های عکاسی و تدوین خواهد کرد. آموزش خبرنویسی نیز از دیگر اقدامات این موسسه فرهنگی هنری است.