آدرس:

کرج، بلوار باغستان به سمت میانجاده، بعد از دانشگاه رسام، نرسیده به بن بست مهر، ساختمان حمید، طبقه 5، واحد 9 

تلفن:

02634575903 - 09301491926

تقدیر رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین البرز از مدیر داخلی موسسه فرهنگی دیده بان البرز مانا

تقدیر رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین البرز از مدیر داخلی موسسه فرهنگی دیده بان البرز مانا

 

سمیه وادی خیل، رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین استان البرز به مناسبت هفته خبرنگار و با هدف تقدیر از حامیانی که جزو اصحاب رسانه هستند و حمایت از فرزند معنوی را بر عهده دارند، در دفتر موسسه فرهنگی هنری دیده بان البرز مانا حضور یافت و از مدیر داخلی این مجموعه تقدیر کرد.

 

وادی خیل در این جلسه با اشاره به اهمیت حمایت های مادی و معنوی خیرین و حامیان ایتام گفت: در استان البرز حدود هشت هزار فرزند ایتام و محسنین داریم که علاوه بر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از حمایت های خانواده های خیر نیز برخوردارند و این امر در روند زندگی مددجویان بسیار تاثیرگذار است.

 

وی بیان کرد: رقم دریافتی مددجویان از کمیته امداد در قبال هزینه های زندگی آنها مبالغ بالایی نیست، به همین دلیل نیازمند حمایت خانواده های خیر هستیم و دستان آنها را به گرمی می فشاریم تا هیچ یتیمی احساس تنهایی نکند و هیچ پدر و مادری شرمنده فرزندانش نشود.

 

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین استان البرز نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در این میان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: خبرنگاران به عنوان سفیران کمیته امداد در جامعه هستند و می توانند به خوبی اقدامات این نهاد را در جامعه بازنشر دهند و از شبهات موجود در جامعه بکاهند.